vineri, 24 aprilie 2015

Formarea indemanarii de a tricota!

<<Lasa iubirea sa curga si totul va incepe sa functioneze intr-un mod minunat in viata ta!>>


Dupa ce am facut o multime de esantioane, am incercat mai multe modele, mai multe fire, am spalat si am calcat toate bucatelele de tricot si am admirat ce a iesit la final, ma gandesc sa incep sa tricotez una - doua caciulite pentru a-mi forma indemanarea.

Am tricotat o bucata dreapta in dungi pe fontura principala si apoi o alta bucata dreapta, simpla, intr-o singura culoare pe ambele fonturi. Apoi am imbinat cele doua bucati de tricot, am facut si niste ciucuri si a rezultat o minunata caciulita pentru copii! Are doar 140 g si am facut-o dintr-un fir foarte moale, 50% lana + 50% acrylic finete 28/2 NM. Calota am lucrat-o in 2 fire, iar bordura in 3 fire.  


Tot referitor la indemanare, este important sa facem in fiecare saptamana cate ceva, oricat de mic, pentru a pastra ''focul viu'' in interiorul nostru!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu