vineri, 14 ianuarie 2011

Cuvant de inceput

In primul rand va spun "Bine ati venit" pe blogul meu!
Apoi, vreau sa impartasesc cu voi, cei care sunteti pasionati de tricotatul pe masini casnice, o parte din lucrurile pe care eu le-am invatat.
Stiu ca la noi in tara sunt o multime de persoane care si-au pus in aplicare creativitatea prin realizarea de tricotaje cu masina casnica.
De asemenea, vreau sa-i incurajez din tot sufletul pe toti cei care doresc sa cumpere o astfel de masina, ca pot invata foarte usor sa o utilizeze.



Eu sunt inginer textilist si am lucrat multi ani in fabrici de tricotaje, dar abia acum un an am descoperit masina casnica. Este o mare diferenta intre aceasta si masinile industriale. Dar in acest scurt interval de timp am descoperit oameni foarte, foarte pasionati de acest domeniu. Am descoperit de asemenea si oameni care au gasit in ei curajul de a trece de la tricotatul manual la cel pe masina casnica sau oameni care doresc sa inceapa ceva nou, ce nici macar nu au visat vreodata ca vor face. Si este minunat acest curaj!

Asadar, va invit alaturi de mine intr-o calatorie de descoperire a tricotatului pe masina casnica! Cele mai frumoase tricotaje se nasc dintr-o casatorie a mainilor cu timpul - o multime de timp! Atunci, haideti sa crestem si sa invatam impreuna!

"Incearcaa sa ajungi mai sus. Scopurile tale trebuie sa fie indeajuns de inalte incat sa scoata la iveala tot ce e mai bun in tine." - Teihard de Chardin

2 comentarii:

  1. Buna, Camelia! Nu stiu daca mai e activ blogul acesta, dar sunt interesata sa intru si eu in acest univers al tricotajelor la masina. Nu stiu absolut nimic despre o masina de tricotat si nici macar nu am vazut vreuna live... Sunt pasionata de produsele tricotate si te-as ruga sa ma indrumi si pe mine in acest domeniu. Adresa mea de mail este i_liliana_29@yahoo.com Astept un semn de la tine. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ,Camelia
    Din pasiunea pt tricotaje mi-am dezvoltat de curind o mica afacere ,un atelier de tricotaje. Am intimpinat insa o mica problema ,sa zic asa, am cumparat o masina noua de tricotat silver red, si poate ma ajuti cu o chestie. Nu reusesc sa programez jaquart-ul pt a lucra cu dublura la modele in 2 sau 3 ulori. Am manualul de utilizare dar daca urmez pasii ce imi arata in carte nu se efectueaza lucrul corect nu pot sa-mi dau seama ce nu este in neregula. Ma poti ajuta cu aceasta problema?
    Iti multumesc

    RăspundețiȘtergere