duminică, 5 aprilie 2015

Bluza de vara - sau a ne da sansa sa nu fim perfecti de la inceput

''Iubirea nu este un amuzament, ea este o lucrare mareata, splendida de reconstructie, de rezidire, de inviere, de divinizare.'' Omraam Mikhael Aivanhov ''



Chiar daca anotimpul cald se lasa asteptat, in curand natura chiar nu va mai avea rabdare si isi va lua avant. Pomii vor izbucni in floare, verdele va domina tot mai mult spatiul, iar culorile vii ale florilor ne vor bucura si incanta sufletul.

In acest context m-am gandit sa fac o bluza simpla si vaporoasa de vara, dintr-un fir subtire - 50% Lana + 50% Acrilyc finete 28/2. Se lucreaza extrem de usor pe masina si are un tuseu foarte placut. Pe masina standard acest fir se lucreaza perfect in 1, 2 sau chiar 3 fire, efectul final fiind cu totul diferit.

Pentru ca se poarta tot mai mult ia noastra romaneasca, am facut si eu un model stilizat al acesteia. Fiind un model larg si de asemenea incretit la partea de sus, nefiind nevoie sa se potriveasca perfect garnitura pe rascroiala, nu mi-am facut mari probleme ca nu mi-au iesit perfect dimensiunile pe care mi le-am propus initial. De data aceasta, inainte de a tricota bluza mea de vara, am facut un esantion, l-am spalat, l-am calcat, am luat desimile pe orizontala si pe verticala (nr de ochiuri si nr de randuri pe un centimetru), dar fiind un fir subtire, moale, extrem de flexibil, abia acum, dupa realizarea unui produs complet, imi pot da seama cum trebuie proiectat produsul.

De multe ori la inceput de drum avem mari pretentii de la noi! Vrem ca primul nostru produs sa iasa perfect! Nu ne dam sansa sa gresim. Astfel scade curajul nostru si dorinta de a incerca inca o data si inca o data pana cand reusim.

Marele avantaj al tricotajelor casnice este ca putem gresi si desira. Nu avem pierderi prea mari. De asemenea din greseli invatam enorm. Uneori chiar se intampla sa cream lucruri minunate. Si asta doar pentru ca ne-am dat sansa sa gresim!!

Eu chiar recomand ca pe caietelul nostru cu modele sa marcam ce nu a iesit bine, cu o culoare diferita, iar data urmatoare cand facem un produs asemanator, memoria noastra nu va fi pusa la o incercare prea grea de a-si reaminti ce nu ne-a placut la produsul anterior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu