duminică, 30 noiembrie 2014

Asteptatele sarbatori de iarna!

''Singurul lucru important este sa fii constient si sa stii daca ceea ce faci cu gandul este cu adevarat folositor pentru propria persoana si pentru lumea intreaga sau, dimpotriva, vatamator.'' Omraam Mikhael Aivanhov

Iarna este indragita de noi nu pentru frigul de afara si pentru ca ne ingheata nasul, mainile sau picioarele, ci pentru stralucitoarele sale sarbatori. Atunci cand ne gandim la cei dragi, intotdeauna sufletul nostru vibreaza si ne dorim cat mai des sa le aducem zambet luminos pe chip. Iarna este un anotimp in care sufletele noastre se conecteaza mai intens decat in restul anului.

Astfel si eu m-am gnandit sa fac daruri de suflet celor dragi si am brodat saculeti (cu broderie decupata) in care am pus levantica frumos mirositoare, de asemenea am tricotat alti cativa saculeti prin tehnica ajurului in care am pus cateva sapunuri din pretioase uleiuri naturale pe care desigur le-am pregatit tot eu din timp, iar alaturi voi pune cate o felicitare pe care am decupat-o manual in care voi lasa inima sa astearna ganduri luminoase pentru fiecare dintre ei.




Creativitatea este la indemana noastra a tuturor atunci cand sufletul vibreaza pentru cei dragi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu